Overslaan en naar de inhoud gaan

Toyota naar Etcetera & Red Urban, Lexus naar Brand New Telly

​Louwman & Parqui liet een oriëntatie- en selectietraject begeleiden door 3MO.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De keuze voor Etcetera & Red Urban kwam tot stand na een strategische oriëntatie en een creatieve pitch.

Etcetera & Red Urban gaan de merk- en productcampagnes voor Toyota in Nederland ontwikkelen.

Willem Verschuur, General Manager Marketing Louwman & Parqui: ‘Gedurende een intensieve en competitieve pitch hebben Etcetera & Red Urban laten zien zowel over een verrassende creatieve als een solide strategische aanpak te beschikken. We zijn dan ook overtuigd van de juiste keuze.’

Brand New Telly/Lexus
Brand New Telly gaat de merk- en productcampagnes voor Lexus in Nederland ontwikkelen.

Verschuur zegt daarover: ‘Brand New Telly heeft bewezen om in korte tijd het merk Lexus echt volledig te omarmen en zich helemaal in te leven. Ze hebben ons verrast met vernieuwende en scherpe creaties om Lexus in Nederland echt op de kaart te krijgen. We waren voor Lexus op zoek naar een onderscheidend en vernieuwend bureau dat ons kan verrassen met effectieve crossmediale campagnes. Wij kijken er naar uit om met het BNT Team aan de slag te gaan.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in