Overslaan en naar de inhoud gaan

De Persgroep en Stichting Klassieke Concerten breiden commerciële samenwerking uit

De twee partijen werken al ruim drie jaar samen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit jaar wordt de samenwerking nog verder uitgebreid. De stichting had al een partnerschap met de Volkskrant, Trouw en Het Parool. Dit najaar wordt ADR (AD en de regiotitels) toegevoegd. 

related partner content for mobile comes here

'De campagne van het afgelopen jaar heeft aangetoond dat zowel ervaren klassieke muziekliefhebbers als nieuwe bezoekers te bereiken zijn. Ruim een derde van de bezoekers had nog niet eerder een klassiek concert beleefd. Overall was het zo’n succesvolle campagne, dat de doelstellingen meer dan verdubbelden', zegt Bert Looij, manager marketing commerce de Persgroep.

Drie vlakken


Beide partijen sluiten in de nieuwe partnership een overeenkomst op drie vlakken: ticketing, communicatie en online branded content (video webserie). De campagne heeft opnieuw als thema 'Ontdek Klassieke Concerten!'. De doelstelling is het publiek te interesseren voor klassieke concerten.

Beide partijen sluiten in de nieuwe partnership een overeenkomst op drie vlakken: ticketing, communicatie en online branded content (video webserie). De campagne heeft opnieuw als thema 'Ontdek Klassieke Concerten!'. De doelstelling is het publiek te interesseren voor klassieke concerten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in