
Dit jaar wordt de samenwerking nog verder uitgebreid. De stichting had al een partnerschap met de Volkskrant, Trouw en Het Parool. Dit najaar wordt ADR (AD en de regiotitels) toegevoegd.
'De campagne van het afgelopen jaar heeft aangetoond dat zowel ervaren klassieke muziekliefhebbers als nieuwe bezoekers te bereiken zijn. Ruim een derde van de bezoekers had nog niet eerder een klassiek concert beleefd. Overall was het zo’n succesvolle campagne, dat de doelstellingen meer dan verdubbelden', zegt Bert Looij, manager marketing commerce de Persgroep.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDrie vlakken
Beide partijen sluiten in de nieuwe partnership een overeenkomst op drie vlakken: ticketing, communicatie en online branded content (video webserie). De campagne heeft opnieuw als thema 'Ontdek Klassieke Concerten!'. De doelstelling is het publiek te interesseren voor klassieke concerten.
Beide partijen sluiten in de nieuwe partnership een overeenkomst op drie vlakken: ticketing, communicatie en online branded content (video webserie). De campagne heeft opnieuw als thema 'Ontdek Klassieke Concerten!'. De doelstelling is het publiek te interesseren voor klassieke concerten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee