Overslaan en naar de inhoud gaan

De Bank vergeet De Klant

Vandaag las ik in mijn gratis krantje in de trein dat de Bank een brief aan zijn medewerkers heeft gestuurd om ze voor te bereiden op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag las ik in mijn gratis krantje in de trein dat de Bank een brief aan zijn medewerkers heeft gestuurd om ze voor te bereiden op onzekere tijden. Op zich een prima initiatief natuurlijk. Nu ben ik echter zelf toevallig klant bij de Bank. Vandaag was er post van mijn Bank dus verheugd dacht ik dat de Bank ook aan de Klant zou hebben gedacht. Helaas, het was een gewoon credtitcard-afschrift.

related partner content for mobile comes here

De Bank zou een voorbeeld kunnen nemen aan Plan International. Toen zij publicitair in crisis verkeerden kreeg ik als donateur een keurig nette brief thuisgestuurd met hun kijk op de feiten. Dat gaf mij veel vertrouwen, terwijl ik van Plan geenszins afhankelijk ben. Ik ga er vanuit dat de gemiddelde bankrelatie meer waarde hecht aan zijn saldo dan aan de correcte besteding van zijn overtollige centen. Dus ABN Amro, waar blijft die brief?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in