Cyberloafing neemt toe
Internetten in tijd van de baas, ook wel cyberloafing, is op dit moment één van de meest onderzochte fenomenen in de communicatiebranche.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wat (Amerikaanse) cijfers uit de praktijk (bron: Advertising Age): 2,3 miljoen werknemers in Amerika lezen tijdens het werk weblogs en spenderen daar zo'n 9% van hun tijd aan. Toch gedogen de meeste bazen, o.a. omdat veel onderzoek aantoont dat dit motiverend werkt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bloggen algeheel verbieden is ook lastig te reasliseren, omdat veel blogs ook werkgerelateerd zijn. Molblog lezen is overigens wel legaal, ongeacht te tijdsduur ;)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKijk ook hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid