Competitie rond Grolsch-account
Daartoe schrijft de onderneming een competitie uit tussen vier reclame-adviesbureaus, waaronder het huidige bureau. De andere drie bureaus zijn: PPGH/JWT, Lowe Lintas en Van Walbeek Etcetera. Naar verwachting zal de competitie in het najaar van 2001 zijn afgerond.
De mede-combattanten zijn alle ex-bierbureaus: Lowe Lintas werkte voor Interbrew, evenals Van Walbeek. PPGH werkte vroeger voor Grolsch en raakte onlangs Heineken kwijt aan Neboko.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOver de achtergrond van de competie wil Grolsch niets anders zeggen dan ‘dat het een goed moment is voor bezinning na 11 jaar FHV en 6 jaar de campagne ‘Komt tijd, komt Grolsch.’
Managing director Jacques Kuyf zegt dat de oriëntatie naar zijn bureau toe is gebracht als een ‘benchmark-operatie.’ Vrij vertaald: Grolsch wil wel eens kijken of wat FHV in zijn mars heeft nog steeds beter is voor het merk dan wat andere bureaus te bieden hebben. Kuyf: “We pakken de handschoen op en we willen winnen.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid