Overslaan en naar de inhoud gaan

Competitie rond Grolsch-account

Grolsche Bierbrouwerij Nederland heroriënteert zich op het te voeren reclamebeleid voor het merk Grolsch. Het bureaus van het biermerk is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daartoe schrijft de onderneming een competitie uit tussen vier reclame-adviesbureaus, waaronder het huidige bureau. De andere drie bureaus zijn: PPGH/JWT, Lowe Lintas en Van Walbeek Etcetera. Naar verwachting zal de competitie in het najaar van 2001 zijn afgerond.

related partner content for mobile comes here

De mede-combattanten zijn alle ex-bierbureaus: Lowe Lintas werkte voor Interbrew, evenals Van Walbeek. PPGH werkte vroeger voor Grolsch en raakte onlangs Heineken kwijt aan Neboko.

Over de achtergrond van de competie wil Grolsch niets anders zeggen dan ‘dat het een goed moment is voor bezinning na 11 jaar FHV en 6 jaar de campagne ‘Komt tijd, komt Grolsch.’

Managing director Jacques Kuyf zegt dat de oriëntatie naar zijn bureau toe is gebracht als een ‘benchmark-operatie.’ Vrij vertaald: Grolsch wil wel eens kijken of wat FHV in zijn mars heeft nog steeds beter is voor het merk dan wat andere bureaus te bieden hebben. Kuyf: “We pakken de handschoen op en we willen winnen.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in