
Daartoe schrijft de onderneming een competitie uit tussen vier reclame-adviesbureaus, waaronder het huidige bureau. De andere drie bureaus zijn: PPGH/JWT, Lowe Lintas en Van Walbeek Etcetera. Naar verwachting zal de competitie in het najaar van 2001 zijn afgerond.
De mede-combattanten zijn alle ex-bierbureaus: Lowe Lintas werkte voor Interbrew, evenals Van Walbeek. PPGH werkte vroeger voor Grolsch en raakte onlangs Heineken kwijt aan Neboko.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftOver de achtergrond van de competie wil Grolsch niets anders zeggen dan ‘dat het een goed moment is voor bezinning na 11 jaar FHV en 6 jaar de campagne ‘Komt tijd, komt Grolsch.’
Managing director Jacques Kuyf zegt dat de oriëntatie naar zijn bureau toe is gebracht als een ‘benchmark-operatie.’ Vrij vertaald: Grolsch wil wel eens kijken of wat FHV in zijn mars heeft nog steeds beter is voor het merk dan wat andere bureaus te bieden hebben. Kuyf: “We pakken de handschoen op en we willen winnen.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee