Commerciële websites slecht vindbaar
Commerciële websites zijn slecht vindbaar op internet. Dat meldt het internet advies- en registratiebureau Runnerup naar aanleiding van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van vijfhonderd sites is slechts 14 pct op enkele trefwoorden vindbaar in de top dertig van de gemeten zoekmachines. Tel;t de eigen bedrijfsnaam niet mee als trefwoord, dan is dat slechts 1,5 pct. Vrijwel nooit was de broncode geoptimaliseerd voor de vindbaarheid. Een site met een slechte broncode wordt moeilijk opgenomen in zoekmachine. Eric Luteijn, sales manager van Runnerup, wijt dit aan een gebrekkige broncode (bepalend voor de vindbaarheid) en het feit dat webmasters niet verantwoordelijk zijn voor het commerciële succes van de sites die zij bouwen of onderhouden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid