Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële websites slecht vindbaar

Commerciële websites zijn slecht vindbaar op internet. Dat meldt het internet advies- en registratiebureau Runnerup naar aanleiding van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van vijfhonderd sites is slechts 14 pct op enkele trefwoorden vindbaar in de top dertig van de gemeten zoekmachines. Tel;t de eigen bedrijfsnaam niet mee als trefwoord, dan is dat slechts 1,5 pct. Vrijwel nooit was de broncode geoptimaliseerd voor de vindbaarheid. Een site met een slechte broncode wordt moeilijk opgenomen in zoekmachine. Eric Luteijn, sales manager van Runnerup, wijt dit aan een gebrekkige broncode (bepalend voor de vindbaarheid) en het feit dat webmasters niet verantwoordelijk zijn voor het commerciële succes van de sites die zij bouwen of onderhouden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in