Overslaan en naar de inhoud gaan

Oscar-orakel op basis van media-aandacht

Onderzoeksbureau Right Angle Research heeft vijf Oscar-winnaars juist voor-speld aan de hand van publiciteit in de media. Volgens ceo Larry…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse onderzoeksbureau analyseerde vanaf de dag dat de

related partner content for mobile comes here

Oscar-nominaties bekendgemaakt werden de aandacht die pers, televisie en radio aan de verschillende kanshebbers gaven. De film Traffic kreeg de

belangrijkste aandacht van de media, met een totale waarde van 1.961.376 dollar. Hoewel de spektakelfilm Gladiator het meest genoemd werd, waren de plaatsingen van de uitingen over Traffic waardevoller.

Naast het correct voorspellen van de winnende film (Gladiator), regisseur

(Steven Soderbergh), acteur (Russell Crowe) en actrice (Julia Roberts) wist

Right Angle Research Benicio Del Toro te noemen als Best Supporting Actor.

De enige misser was de Oscar voor Best Supporting Actress, die naar Marcia Gay Harden in plaats van Kate Hudson ging. (PRWeek WorldWire)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in