Overslaan en naar de inhoud gaan

Comfoor wint MailTreffer

De MailTreffer 2005 is gisteravond uitgereikt aan directeur Herry Bruijns en hoofd verkoop Erno Hannink van Comfoor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De MailTreffer is de prijs voor de meest doeltreffende mailingactie van het jaar en wordt uitgereikt op initiatief van TPG Post en het ondernemersvakblad bizz. De jury heeft besloten dat Comfoor De MailTreffer 2005 in ontvangst mag nemen. Het bedrijf richt zich op bescherming en verbetering van het gehoor en alles wat verder met comfort rond het oor te maken heeft. De mailing bestond uit vier verschillende mailings met als thema's: innovatie, service, harde cijfers en zekerheid. Deze bijzondere benadering leverde een opvallend goede respons op.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking had plaats tijdens het MKB Galadiner in Central Studios in Utrecht, ter afsluiting van de Week van de Ondernemer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in