Telegraaf mogelijk ook tabloid


Dat meldde bestuursvoorzitter Ad Swartjes van de Telegraaf Holding gisteren tijdens de presentatie van de jaarcijfers. ‘We kijken naar de marktontwikkelingen in Nederland en het buitenland', zei Swartjes. Daarmee doelde hij op de kranten Het Parool en Trouw die onlangs op het kleinere formaat verschenen.
Het bedrijf wil ook meer multimediaal worden. ‘Dat is onafhankelijk van het mediatype, we kijken dus niet alleen naar print', aldus Swartjes tegen het ANP. Als voorbeelden noemt hij mobiele content en ook televisie. De Telegraaf Holding heeft een belang in het tv-bedrijf SBS. Voor de microfoon van BNR Nieuwsradio zei Swartjes gisteren: ‘De discussie is nu of we dit zélf gaan doen als Telegraaf-merk, of dat we toeleverancier worden van kabelbedrijven zoals UPC.’ Naast SBS wordt ook met andere partijen gesproken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid