Positieve reacties op advertentie kerk
De Protestantse Kerk in Nederland (PKN) heeft 14 maart enkele tientallen, voornamelijk positieve reacties gekregen op de paginagrote…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
"Al onze vestigingen elke zondag open!" schreeuwde de PKN-advertentie de lezers in grote witte letters op een rode achtergrond toe. De gratis reclame-uiting was de inzending van bureau Scheepens reclame adviseurs voor een prijsvraag van De Telegraaf voor 'de beste zondaginhaker'. De advertentie was goed voor de derde prijs.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Toen de PKN het aanbod kreeg van de reclamemaker, zelf een PKN-lid, heeft ze de “advertentie met een knipoog” na enig wikken en wegen blij aanvaard, aldus de woordvoerder.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS“We willen een vernieuwende kerk zijn. En het is ook zo dat dat op zondag niet alleen de meubelboulevards en koopgoten maar ook de kerken open zijn", zei hij. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid