Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: NL 11X op shortlists Direct/Promo/PR

Nederland is het reclamefestival in Cannes begonnen met in totaal 11 shortlistvermeldingen in de categorieën Direct, Promo &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland is het begonnen met in totaal 11 shortlistvermeldingen in de categorieën Direct, Promo & Activation en PR.

related partner content for mobile comes here

Dit aantal is vergelijkbaar met toen ons land begon met 10 vermeldingen. In Promo staan 6 inzendingen op de lijst, in Direct 3 en in PR 2. Met name Kong doet het goed met in totaal 4 keer op de shortlists. Nederland is vertegenwoordigd in de Promo & Activation-jury door Zwier Veldhoen (creative director They) en in de Direct-jury door Peter van Leeuwen (creative business partner Van Wanten Etcetera).

In Promo&Activation staan op de shortlist:

Ogilvy Amsterdam (2x): ‘Twee ramen’ voor Stop the traffic
Kong (2x):
UbachsWisbrun/JWT: ‘Mini kerstbox’ voor Mini
DDB Amsterdam: voor Centraal Beheer Achmea

Er waren voor Nederland 36 inzendingen in Promo, ten opzichte van 24 vorig jaar. Toen kwamen er 5 cases op de shortlist waarvan er 1 in de prijzen viel (zilver).

In Direct staan op de shortist:

Amsterdam Worldwide (2x): ‘Left/right blogger outreach’ voor Asics
Kong:

Nederlandse bureaus zonden 22 cases in. Vorig jaar waren dit er 20 waarvan er 4 op de shortlist kwamen en 1 in de prijzen viel (brons).

Van de 8 Nederlandse inzendingen voor de PR Lions kwamen er 2 terecht op de shortlist (tegen 1 vorig jaar):

Kong:
Winkelman en Van Hessen: ‘Pokkie Foetsie’ voor Hi.

De prijzen in Direct, Promo & Activation en PR Lions worden maandagavond uitgereikt. De uitslag zal direct na de Award Ceremony op Adformatie.nl verschijnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in