Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes Cyber Lions? Waar dan?

door gastblogger Ralf Hesen van Tribal DDB
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle marketeers, communicatie managers en creatieven weer terug uit Cannes? Heeft nog iemand de inzendingen die op Cyber Lions shortlist stonden bekeken? Of is het weer bij de filmpjes gebleven?

related partner content for mobile comes here

Als er iemand is die er in geslaagd is de Cyber Lions shortlist te bekijken: respect!

Ik heb woensdagochtend twee uur door het congrescentrum gelopen, maar slaagde er, ondanks prachtige Apple-schermen en een MSN hospitality unit, niet in iets te bekijken.

Dat had niets met een kater te maken, want ook mijn collega's uit andere landen slaagden daar op andere momenten niet in.
Verder dan het bekijken van de credits met daarnaast een keurig Cannes Lions logo is niemand gekomen. Terwijl MSN momenteel (naar horen zeggen) de belangrijkste sponsor is van het Cannes Lions festival.

Terwijl ongeveer iedereen in Frankrijk roept dat in interactive marketing op dit moment de belangrijkste dingen gebeuren.

Het zou toch mogelijk moeten zijn dat een bezoeker van het festival na een paar klikken die inzendingen te zien zou krijgen? Enfin, de winnende inzendingen zijn inmiddels te zien op www.canneslions.com, maar de shortlist nog steeds niet.

Maar verder was het best gezellig hoor:-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in