Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne om Nederlanders beter voorbereid op vakantie te laten gaan

The Oddshop ontwikkelde voor het ministerie van Buitenlandse Zaken een campagne die Nederlanders wijst op het belang van het reisadvies.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nederlanders gaan zo’n 18 miljoen keer per jaar op vakantie naar het buitenland en allemaal hebben we onze eigen manieren en rituelen om hier naartoe te leven. Waar de één maanden van tevoren alles tot in de puntjes regelt, gaat de ander op de bonnefooi en leest in het vliegtuig nog even snel een paar pagina’s in een reisgidsje uit 1996. 

Het maakt niet uit hoe je voorbereiding eruitziet, voor iedereen komt er een handeling bij: Lees voor je vakantie het reisadvies van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Zo ga je onbezorgd op vakantie en kun je nog meer van je vakantie genieten. De campagne maakt gebruik van de verschillende type vakantievoorbereiders.

related partner content for mobile comes here

Meer dan een kleurcode


Het reisadvies is meer dan een kleurcode die zegt of een land veilig is of niet. Het staat vol belangrijke en nuttige informatie over je vakantiebestemming. Je kunt het reisadvies vinden op het nieuwe nederlandwereldwijd.nl en via de 24/7 BZ Reis app. 
De campagne wordt de komende periode ingezet op tv, radio, online en via influencers.

 



 

 


Credits 
Titel: De vakantievoorbereiding
Klant: Ministerie van Buitenlandse Zaken / DPC
Eindverantwoordelijke klant: Nathalie Doesberg / Joost Dekker / Renske van Hartevelt 
Bureau: The Oddshop
Account: Oscar Hamming / Orfee Goedkoop/ Iris Veenstra 
Creatie: Niels de Wit / Robert van der Lans
Regisseur: Joris Dommels
DOP: Gábor Deák
Producer: Joze Rikken
Line production: Soulkitchen
Editor: Jelmar Hoekstra
Sound en muziek: Joep Meijburg, Ambassadors
Postproductie: De Grot 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in