Overslaan en naar de inhoud gaan

Omnicom Public Relations Group wint pitch voor campagne Alert Online

Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie. De jaarlijkse bewustwordingscampagne ‘Alert Online’ van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) is na een aanbesteding gegund aan OPRG (fusie Ketchum, FleishmanHillard en Porter Novelli).

related partner content for mobile comes here

 

Campagneweken oktober

 

Alert Online wil overheden, bedrijvende wetenschap en burgers in beweging brengen om samen te werken aan cybersecurity. Zo kan de weerbaarheid worden vergroot. Gedurende het jaar organiseert Alert Online verschillende activiteiten, met als zwaartepunt de campagneweken van 2 tot 13 oktober 2017.

 

Na de fusie

 

Het is de eerste keer dat de Omnicom Public Relations Group Nederland een grote aanbesteding wint nadat het enkele maanden geleden ontstond uit een fusie van fusie Ketchum, FleishmanHillard en Porter Novelli.

 

Omnicom denkt met de samenvoeging van de drie bureaus de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen, en laat niet na dat in het persbericht te benadrukken. ‘Het winnen van deze pitch is, naast een prachtige communicatiecampagne, een belangrijk moment om de collectieve kracht en hoge kwaliteit van ons nieuwe team op basis van drie wereldwijde netwerken te laten zien’, aldus Rosalinde van de Wall, general manager en managing director van OPRG.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in