Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne “Nederland. Niet kapot te krijgen

Enkele bezorgde Nederlanders beginnen vandaag een campagne om Nederland ‘veiliger, beter, leefbaarder en perspectiefvoller' te maken.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een woordvoerster noemt de aanleiding van de campagne de moord op Theo van Gogh en de onrust die daarop in Nederland ontstond. De campagne is begonnen met een paginagrote advertentie in alle landelijke dagbladen. De bedoeling is ‘iedereen ertoe te bewegen
zelf iets te veranderen in de manier waarop we met elkaar omgaan', zo staat te lezen op de bijbehorende website nederlandnietkapottekrijgen.nl.

related partner content for mobile comes here

Organisaties als VluchtelingenWerk, Novib, het Nederlandse Rode Kruis, de Nederlandse Moslimraad en de vakbonden CNV en FNV staan positief tegenover het initiatief of hebben hun steun uitgesproken.
Wie de initiatiefnemers zijn, wilde de woordvoerster nog niet
zeggen. De namen van deze ‘gewone Nederlanders', die werkzaam zijn in allerlei branches, doen er volgens haar niet toe, het gaat om de campagne. Enkele bekende Nederlanders, onder wie presentator Sjors Fröhlich en CNV-voorzitter Doekle Terpstra, werken aan de campagne
mee. Fröhlich sprak de tekst van een van de spotjes in die vanaf morgen op diverse radiozenders zijn te horen (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in