Overslaan en naar de inhoud gaan

Beeldscherm zet aan tot meer aankopen

Bewegende beelden in winkels werken omzetverhogend. ACNielsen komt tot deze conclusie na onderzoek naar de effectiviteit van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ACNielsen verrichtte in november onderzoek naar de effectiviteit in 3 verschillende categorieën binnen de drogisterijbranche, te weten huidverzorging, haarverzorging en de gezondheidcategorie. Daarnaast werd onderzocht of de plek in de winkel invloed had, of er op dat moment een promotie-actie plaats vond, en werd het type winkel en het type product bekeken. Het onderzoeksbureau deed een steekproef in zaken waar een videozuil staat en eenzelfde aantal ‘schaduwwinkels’. Winkels met videoscherm laten in de index in alledrie de categorieën een hogere waarde zien.

related partner content for mobile comes here

Momenteel hebben 50 winkels een videozuil van Retail In Motion. Begin 2005 zegt het bedrijf uit te breiden in150 drogisterijen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in