Beeldscherm zet aan tot meer aankopen
Bewegende beelden in winkels werken omzetverhogend. ACNielsen komt tot deze conclusie na onderzoek naar de effectiviteit van de…
ACNielsen verrichtte in november onderzoek naar de effectiviteit in 3 verschillende categorieën binnen de drogisterijbranche, te weten huidverzorging, haarverzorging en de gezondheidcategorie. Daarnaast werd onderzocht of de plek in de winkel invloed had, of er op dat moment een promotie-actie plaats vond, en werd het type winkel en het type product bekeken. Het onderzoeksbureau deed een steekproef in zaken waar een videozuil staat en eenzelfde aantal ‘schaduwwinkels’. Winkels met videoscherm laten in de index in alledrie de categorieën een hogere waarde zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Momenteel hebben 50 winkels een videozuil van Retail In Motion. Begin 2005 zegt het bedrijf uit te breiden in150 drogisterijen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid