
De communicatiestrategie onder de noemer ‘Heart value communications’ is ontworpen door Emile Vonk en Erik van der Geest van het communicatie- en inspiratiebureau Sparks & Spirits uit Den Haag.
‘Het is een internationale bevestiging van het feit dat effectieve en creatieve communicatie niet duur hoeft te zijn’, aldus Vonk. ‘Eerlijk gezegd is het ongelooflijk’, vult Van der Geest aan.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOP‘Ons programma is direct, eenvoudig, menselijk, integraal en doeltreffend. Het bevestigt weer eens dat het slecht gesteld is met de toepassing van goede communicatie binnen het bedrijfsleven.'(ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee