Overslaan en naar de inhoud gaan

Undercover marketing populair

Peer-to-peermarketing en inzet van straatteams is in Amerika uitgegroeid tot een gebruikelijke marketing-tool, met name voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Teenagers horen liever van een vriend of leeftijdgenoot over een geweldig nieuw merk of product, dan van een manager op leeftijd. Straatteams - aanvankelijk gebruikt door de muziekbranche, maar inmiddels over-genomen door allerlei sectoren - zijn groepen jonge fans die on- en offline de muziek of merken waar ze van houden promoten. Ze praten over het merk met vrienden en iedereen die ze tegenkomen, en initiëren ge-sprekken in populaire chatrooms. Meestal worden ze niet betaald voor hun inspanningen, maar worden ze beloond met bijvoorbeeld T-shirts, cd’s en/of producten van het merk.

related partner content for mobile comes here

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in