(Campagne) Etihad Airways
De campagne gaat op 3 maart van start met een nieuwe internationale televisiespot.
Peter Baumgartner, chief commercial officer van Etihad Airways: ‘Het is de eerste keer in jaren dat we de nadruk weer op ons merk leggen. We hebben lange tijd erg gefocust op onze productinnovatie en dienstverlening. Nu is het moment aangebroken om ook ons merk weer op een sterke manier te positioneren.’
Het thema van de nieuwe campagne is ‘The World Is Our Home, You Are Our Guest’ en legt de nadruk op de aandacht die de ‘gast’ krijgt bij Etihad Airways.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDaarnaast toont de campagne hoe de luchtvaartmaatschappij eerder zijn inspiratie voor gastvrijheid haalt bij de beste hotels, restaurants, et cetera ter wereld, dan bij andere luchtvaartmaatschappijen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid