Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola met smaaktest commercial

Coca-Cola onderwierp een bioscoopzaal vol ingehuurde figuranten aan een onverwachte smaaktest.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola spreekt van een ‘experiment’. Een bioscoopzaal vol nietsvermoedende deelnemers (gevraagd voor de opname van een commercial via een figurantenbureau) kregen een (rode) beker Coca-Cola. Die bevatte – zo bleek even later - een (zwarte) beker Coca-Cola Zero.

related partner content for mobile comes here

De voor de hand liggende conclusie: ‘De smaak van Coca-Cola Zero zonder suiker komt zo dicht mogelijk bij de heerlijke smaak van Coca-Cola.’

Coca-Cola vermeldt wel dat de reacties variëren en dat de commercial niet is gebaseerd op gegevens van smaaktesten.

De nieuwe commercial is in november opgenomen in de Kinepolis-bioscoop in Brussel.Publicis is het bureau dat de spot heeft bedacht en ontwikkeld. De regisseur is door Francois Nemeta. De enige acteur in het geheel was de barman, die op de hoogte was van het experiment.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in