Burgemeester Enschede heeft perfecte PR-strategie om rapport in media te krijgen
Theo Bovens weet hoe je een wensenlijstje in de Volkskrant en bij de onderhandelaars voor de kabinetsformatie laat brengen.
De belangrijkste eigenschap van een goede lobbyist is gevoel voor timing, ofwel het juiste moment om een boodschap bij de beslissers te laten landen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Burgemeester Theo Bovens beseft dat als geen ander. Hij brengt het verlanglijstje van zijn gemeente graag nu bij de onderhandelaars voor de kabinetsformatie onder de aandacht.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOp het spoor gezet
Het gaat om de spooragenda voor Oost-Nederland. Bovens had de onderhandelaars daarover al een brief had geschreven, ‘maar daar hoor je dan niks meer van’.
Nu pakt hij het anders aan, en heeft daarvoor goed gekeken hoe ze dat in Den Haag zelf precies aanpakken. Met dank aan ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid