Overslaan en naar de inhoud gaan

Burgemeester Enschede heeft perfecte PR-strategie om rapport in media te krijgen

Theo Bovens weet hoe je een wensenlijstje in de Volkskrant en bij de onderhandelaars voor de kabinetsformatie laat brengen.
Theo Bovens, de interim-burgemeester van Enschede
Theo Bovens, de interim-burgemeester van Enschede
Theo Bovens, de interim-burgemeester van Enschede
Theo Bovens, de interim-burgemeester van Enschede

De belangrijkste eigenschap van een goede lobbyist is gevoel voor timing, ofwel het juiste moment om een boodschap bij de beslissers te laten landen.

related partner content for mobile comes here

Burgemeester Theo Bovens beseft dat als geen ander. Hij brengt het verlanglijstje van zijn gemeente graag nu bij de onderhandelaars voor de kabinetsformatie onder de aandacht.

Op het spoor gezet

Het gaat om de spooragenda voor Oost-Nederland. Bovens had de onderhandelaars daarover al een brief had geschreven, ‘maar daar hoor je dan niks meer van’.

Nu pakt hij het anders aan, en heeft daarvoor goed gekeken hoe ze dat in Den Haag zelf precies aanpakken. Met dank aan ChristenUnie-leider Gert-Jan Segers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in