Brouwers beginnen campagne Stop Bierbelasting.nl


In de campagne ‘Stop Bierbelasting.nl’ staan een korte film en actiesite centraal. Daarin worden de argumenten tegen een nieuwe bieraccijnsverhoging in 2014 uiteen gezet.
De brouwers en biertapperijen wijzen op een onderzoek van Regioplan naar de omvang van grensoverschrijdende bieraankopen veroorzaakt door bieraccijnsverschillen. Daaruit zou blijken dat de 10 pct accijnsverhoging per 1 januari 2013, de samenleving meer geld kost dan het de schatkist oplevert.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWie het eens is met de campagne Stop Bierbelasting.nl, kan dat via een online poll aangeven. De brouwers en biertapperijen hopen op zoveel mogelijk steun voor hun campagne om zo de geplande bieraccijnsverhoging van januari 2014 te voorkomen. De campagne wordt vanaf 1 augustus uitgerold.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid