Themabijeenkomst Branded Journalism


Tijdens deze middag gaan professionals uit de media- en marketingwereld onder leiding van Frederique de Jong met elkaar in debat over de kansen en risico’s van dit fenomeen.
Branded journalism gaat om journalisten die verhalen maken in opdracht van merken, een groeiend verschijnsel in de wereld van marketing en PR. Nederlandse journalisten zijn hier nog maar zelden van op de hoogte, terwijl het volgens sommigen nieuwe kansen kan bieden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet aantal reguliere nieuwsmedia dat redacteuren verhalen in opdracht van merken laat schrijven groeit. The Washington Post richtte een special sectie op zijn nieuwssite in voor branded content. En ook The New York Times snuffelt aan dit verdienmodel.
Tijdens deze middag presenteert Ebele Wybenga zijn boek 'the Editorial Age'. Ook gaat Jan Driessen, nu nog directeur communicatie van Aegon en BVa-voorzitter, in discussie met Eric Smit, hoofdredacteur van de financieel-economische nieuwssite Follow the Money.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid