Overslaan en naar de inhoud gaan

Themabijeenkomst Branded Journalism

Het Stimuleringsfonds voor de Pers houdt op woensdag 3 juli de themabijeenkomst Branded Journalism. Sprekers zijn onder anderen Ebele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens deze middag gaan professionals uit de media- en marketingwereld onder leiding van Frederique de Jong met elkaar in debat over de kansen en risico’s van dit fenomeen.

related partner content for mobile comes here

Branded journalism gaat om journalisten die verhalen maken in opdracht van merken, een groeiend verschijnsel in de wereld van marketing en PR. Nederlandse journalisten zijn hier nog maar zelden van op de hoogte, terwijl het volgens sommigen nieuwe kansen kan bieden.

Het aantal reguliere nieuwsmedia dat redacteuren verhalen in opdracht van merken laat schrijven groeit. The Washington Post richtte een special sectie op zijn nieuwssite in voor branded content. En ook The New York Times snuffelt aan dit verdienmodel.

Tijdens deze middag presenteert Ebele Wybenga zijn boek 'the Editorial Age'. Ook gaat Jan Driessen, nu nog directeur communicatie van Aegon en BVa-voorzitter, in discussie met Eric Smit, hoofdredacteur van de financieel-economische nieuwssite Follow the Money.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in