Overslaan en naar de inhoud gaan

Brabantse communicatieprijs voor Veldkamp

De Communicatieprijzen Midden-Brabant zijn dit jaar gewoon door Veldkamp Produkties en de campagne van het GroentenFruit Bureau ter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De CCB Awards 2010 werden dinsdagavond uitgereikt namens door juryvoorzitter Joris van Zoelen. Veldkamp Producties won de prijs voor de campagne 'The Fifth Element' die werd gemaakt voor meubelfabrikant Bert Plantagie in de categorie Creatief. De jury vond de film 'branchestijl doorbrekend, origineel, ook relativerend en ‘in your face’' .

related partner content for mobile comes here

In de categorie Effectief had de jury lovende woorden voor de . 'Een fraai uitgevoerde campagne leidde tot een duurzaam resultaat.' De jury bestond behalve Joris van Zoelen uit Huub Evers (Fontys Hogeschool Journalistiek), Peggy van Grinsven (Brabants Zeeuwse Werkgevers), Rocco Mooij (Hoofdredacteur Communicatie), Baukje ter Huurne (manager internal relations Essent), René Westbroek (manager Communicatie TNO Industrie en Techniek).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in