Zwitsal: wie is welk knuffeldier?
Zwitsal is vandaag beginnen met een nieuwe campagne, ‘een knuffelzachte campagne’ zo omschrijft het merk het zelf.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Consumenten kunnen via een online test ontdekken wat voor knuffeldier ze zijn. Wie van overzicht houdt, is volgens het merk typisch een giraffe. (lange nek, snap je hem?) Wie een zachtaardige natuur heeft, is ‘een echte beer’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De uitslag kan men delen met Facebook- en Hyves vrienden en wie zijn gegevens doorgeeft kan zijn dier in de knuffelversie winnen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze ‘test’ maakt onderdeel uit van de campagne om te promoten dat ‘met de juiste, milde verzorging van Zwitsal kan elk babyhuidje knuffelzacht zijn’. Naast de online test is er een tv-commercial te zien en worden social media, banners en e-mails ingezet voor de activatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid