Overslaan en naar de inhoud gaan

Zwitsal: wie is welk knuffeldier?

Zwitsal is vandaag beginnen met een nieuwe campagne, ‘een knuffelzachte campagne’ zo omschrijft het merk het zelf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten kunnen via een ontdekken wat voor knuffeldier ze zijn. Wie van overzicht houdt, is volgens het merk typisch een giraffe. (lange nek, snap je hem?) Wie een zachtaardige natuur heeft, is ‘een echte beer’.

related partner content for mobile comes here

De uitslag kan men delen met Facebook- en Hyves vrienden en wie zijn gegevens doorgeeft kan zijn dier in de knuffelversie winnen.

Deze ‘test’ maakt onderdeel uit van de campagne om te promoten dat ‘met de juiste, milde verzorging van Zwitsal kan elk babyhuidje knuffelzacht zijn’. Naast de online test is er een tv-commercial te zien en worden social media, banners en e-mails ingezet voor de activatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in