Bijna 500 klachten over telemarketing
Nederlanders hebben afgelopen jaar 474 keer geklaagd over verkooptelefoontjes. De klachten kwamen binnen bij de Consumentenlijn…
De telefoonlijn is een initiatief van bedrijven die zich bezighouden met telemarketing. De meeste klachten kwamen van mensen die niet meer gebeld wilden worden. Ook ergerden consumenten zich aan de vele telefoontjes die ze ontvingen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De consumentenlijn noemt het aantal klachten minder dan verwacht. De lijn is in het leven geroepen nadat de Consumentenbond kritiek had geleverd op telemarketing.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe bond heeft in 2005 gedurende drie dagen een meldpunt gehad waar mensen konden klagen over ongewenste telefoontjes. Daar kwamen destijds 6700 klachten binnen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid