Bijna 500 klachten over telemarketing
Nederlanders hebben afgelopen jaar 474 keer geklaagd over verkooptelefoontjes. De klachten kwamen binnen bij de Consumentenlijn…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De telefoonlijn is een initiatief van bedrijven die zich bezighouden met telemarketing. De meeste klachten kwamen van mensen die niet meer gebeld wilden worden. Ook ergerden consumenten zich aan de vele telefoontjes die ze ontvingen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De consumentenlijn noemt het aantal klachten minder dan verwacht. De lijn is in het leven geroepen nadat de Consumentenbond kritiek had geleverd op telemarketing.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe bond heeft in 2005 gedurende drie dagen een meldpunt gehad waar mensen konden klagen over ongewenste telefoontjes. Daar kwamen destijds 6700 klachten binnen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid