Bescheiden verkoop oranjeproducten


Tijdens Koninginnedag of een EK voetbal ligt het niveau hoger, aldus het onderzoeksbureau. ‘We hadden het van tevoren iets hoger ingeschat', zei onderzoeker J. Holla. ‘Op de geboorte van de prinses is wat lauw gereageerd, wellicht had dat er iets mee te maken.'
Er waren op de geboortedag van de prinses geen uitbundige feesten. ‘Bovendien viel de geboorte op een zondag. Er waren op die dag geen winkels open', aldus Holla.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Oranje muisjes waren het populairst. Ongeveer 2,1 procent van de huishoudens kocht dit product in de week van de geboorte. Beschuit van Albert Heijn met de tekst 'Lang Leve het Koningskind, Hoera' kwam die week bij 0,5 procent van de huishoudens op tafel. Bijna 1 procent
snoepte van de oranje vla en het koninklijk toetje van Mona (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid