Overslaan en naar de inhoud gaan

Benjamin de Villiers en Rob Voortman naar Indie

Ze komen van Ogilvy & Mather Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Villiers en Voortman hebben lang bij Ogilvy & Mather gewerkt, zowel in Kaapstad als Amsterdam. Ze zijn bekend van onder meer de ‘How to catch Lions’ video die ze maakten ter inspiratie voor het Cannes Lions festival.

Rogier de Bruin van Indie: &;Rob en Benjamin zijn frisse denkers die over de grenzen heen denken. Ze hebben een goed gevoel voor executie, en zijn nog aardig ook.’

related partner content for mobile comes here

Naast het awardwinnende werk voor Amnesty International en WWF waren ZE verantwoordelijk voor campagnes van onder andere BP, Ford en meest recentelijk de sportsponsoring campagne van de Rabobank.

Voortman: &;Bij Ogilvy & Mather hebben we een fantastische tijd gehad. We hebben veel geleerd, mooi werk kunnen maken, en even zo belangrijk met geweldige collega’s samengewerkt. Maar nu is het tijd om elders door te groeien. Door ander soort werk te maken en van andere top-creatieven te leren. Niet omdat het moet. Je snapt ‘m wel.’  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in