
De Villiers en Voortman hebben lang bij Ogilvy & Mather gewerkt, zowel in Kaapstad als Amsterdam. Ze zijn bekend van onder meer de ‘How to catch Lions’ video die ze maakten ter inspiratie voor het Cannes Lions festival.
Rogier de Bruin van Indie: 'Rob en Benjamin zijn frisse denkers die over de grenzen heen denken. Ze hebben een goed gevoel voor executie, en zijn nog aardig ook.’
Naast het awardwinnende werk voor Amnesty International en WWF waren ZE verantwoordelijk voor campagnes van onder andere BP, Ford en meest recentelijk de sportsponsoring campagne van de Rabobank.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepVoortman: 'Bij Ogilvy & Mather hebben we een fantastische tijd gehad. We hebben veel geleerd, mooi werk kunnen maken, en even zo belangrijk met geweldige collega’s samengewerkt. Maar nu is het tijd om elders door te groeien. Door ander soort werk te maken en van andere top-creatieven te leren. Niet omdat het moet. Je snapt ‘m wel.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee