
Base, de Belgische gsm-aanbieder van KPN, lanceerde een merk voor Italiaanse immigranten en wellicht ook toeristen: CHIama, met drie beginhoofdletters. De prijs en taal gaat het om:
"Met CHIama belt u vanuit België naar alle vaste en mobiele netwerken in Italië, steeds aan hetzelfde tarief, dag en nacht. U kiest voor het comfort van een maandelijkse factuur (Postpagato), of u herlaadt uw belwaarde in alle eenvoud (Prepagato). CHIama heeft alles om u te verleiden. Ziehier waarom u helemaal weg zal zijn van CHIama."
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftNu zal KPN in Duitsland ook wel met CHiama komen, maar het domein CHiama.de komt bij een wijnhandel uit.
KPN begon al met etnomarketing voor Turken en Marokkanen in Nederland, zo berichtte Molblog en kwam met de Turkentelefoon in Duitsland en België.
Morgen horen we horen we meer over de KPN-merken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee