BBDO Worldwide lanceert nieuw dm-netwerk
BBDO Worldwide richt een nieuw internationaal netwerk van bureaus voor below-the-line reclame op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het netwerk, dat Proximity Worldwide gaat heten, wordt geleid door Barraclough Hall Woolston Gray, het grootste dm-bureau uit het BBDO-netwerk, dat in Groot-Brittannië is gevestigd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Proximity-netwerk wordt in twee fases opgebouwd. De eerste fase behelst de lancering, nog deze zomer, van een Europees dm-bureaunetwerk, bestaande uit 17 vestigingen van BBDO bureausen met 1700 werknemers. Daarna worden de dm-bureaus van BBDO elders in de wereld in het netwerk geïntegreerd, net als de bureaus voor sales promotion. Proximity Worldwide wordt in september officieel actief onder die naam. Volgens BBDO kan Proximity zich in omvang meten met OgilvyOne en Impiric.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid