Overslaan en naar de inhoud gaan

RTVM sterk uitgedund

De participanten in RTVM, het verkoopkantoor van de Nederlandse kabelkranten, hebben in gezamenlijk overleg besloten de landelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“Schaalvergroting van de individuele uitgevers speelt in deze een belangrijke rol”, zegt voorzitter van de Nederlandse Kabelkrantpers Gerard Ardesch (tevens directeur Noordelijke Mediagroep).

related partner content for mobile comes here

Van de 26 uitgevers die waren verenigd in RTVM zijn er nu nog maar zes over: VNU, De Telegraaf, Holland Advertising, Rotterdams Dagblad, Noordelijke Mediagroep en Koninklijke BDU. Doorplaatsing van commercials onder deze zes uitgevers blijft van kracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in