Overslaan en naar de inhoud gaan

Arie Boomsma is het nieuwe gezicht van Holy Soda

In de nieuwe campagne ‘Go for Goodness’ speelt Arie Boomsma de hoofdrol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Holy Soda heeft Arie Boomsma weten te strikken voor de nieuwe campagne ‘Go for Goodness’. Volgens het frisdrankmerk past Boomsma goed bij het merk, omdat hij ‘de personificatie van de 100% Goodness-claim is’. Bovendien staat Boomsma net als Holy Soda voor positieve dingen doen, valt in het persbericht te lezen.

related partner content for mobile comes here

Dit is de eerste commercial van de samenwerking, maar Holy Soda heeft plannen voor meer (reclame) activiteiten met Boomsma.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Klant: Vrumona
Verantwoordelijk bij klant: Madelon Bogers, Karlijn van Ruiten, Vincent Blokland
Reclamebureau: Doom & Dickson
Concept: Marcel Frensch, Rogier Mahieu
Art director: Oscar Flinterman
Copywriter: Joost van Nistelrooij
Creative Directors: Marcel Frensch, Rogier Mahieu
Account: Evelien Engel
Strategie: Margot Bouwman
RTV: Kim Wolffensperger
Productiemaatschappij: 25FPS
Regisseur: Diederik van Rooijen
D.O.P.: Menno Westendorp
Producer: Hanneke Kramer
Editor: Stanley Kolk
Grading: The Ambassadors
Online: The Ambassadors
Soundstudio: The Ambassadors
Muziek: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in