Overslaan en naar de inhoud gaan

Frieda Ulsamer de Waard partner KOKORO Amsterdam

De voormalige managing director van Doom & Dickson begint op 1 juni als csd en partner bij het twee jaar jonge bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frieda Ulsamer de Waard vertrok dit voorjaar bij Doom & Dickson, waar zij sinds 2001 werkte, de laatste jaren als .

related partner content for mobile comes here

Eerder werkte ze bij diverse reclamebureaus als Publicis, FCA!, Ogilvy en Lintas.

Ulsamer de Waard wordt partner naast oprichters Merlijn van Vliet, Wouter Vanhaeren (creatie) en Rik Heijmen (strategie).

Heijmen: ‘In januari 2013 zijn we met z&;n drieën KOKORO gestart. Zonder klanten, zonder kapitaal, maar met een duidelijke visie: we willen de harten van merken verbinden met de harten van mensen. Kokoro betekent “hart, hoofd én geest”  in het Japans. Om onze visie vorm te geven, wilden we het team versterken met iemand die eenzelfde blik heeft op ondernemerschap en het bouwen van een bedrijf met heldere waarden en normen.’

Van Vliet: ‘We willen binnen enkele jaren het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland worden. We kunnen nu verder bouwen op een kernteam met elkaar aanvullende competenties en ervaring. Frieda brengt heel ervaring mee, maar bovenal: het is een heel fijn mens.’

Ulsamer de Waard: ‘Kokoro heeft mijn hart gewonnen, in dit bureau kan ik weer al mijn expertise en enthousiasme kwijt. Met dit sterke team gaan we dit mooie bureau en haar merken verder brengen.’

Eind januari werd dat de Omnicom-bureaus ARA en Doom & Dickson werden samengevoegd en onder leiding kwamen van ARA&;s Paul Kroef.

KOKORO werkt voor Simyo (KPN), Somfy, NLziet, Transavia en dagblad Trouw, waarvoor het bureau dit jaar een ADCN lamp won.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in