Albert Heijn past eigen gezondheidslogo aan
Supermarktketen Albert Heijn past het eigen gezondheidslogo, het Klavertje, aan. In december bepleitte de Gezondheidsraad dat er één logo…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er komt een onderscheid tussen producten die een gezonde keuze en een bewuste keuze zijn door te variëren in de kleur van de cirkel om het klavertje. Groen staat voor een gezonde keuze en oranje voor de bewuste keuze.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Albert Heijn gaat het huidige aantal van 1200 producten met het klavertje uitbreiden naar 1400. Het overgrote deel hiervan (70 procent) zal het groene logo krijgen.
“We willen door deze stap een handreiking doen naar andere organisaties om de samenwerking te vergemakkelijken,' aldus een woordvoerster. De zegsvrouwe zei dat Albert Heijn voorstander is van één logo. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid