Overslaan en naar de inhoud gaan

Adviesbureau biedt gratis advies aan financiële wereld

Communicatieadviesbureau Tordoir & Van Wijk Communicatieadvies biedt zich vorige week gratis advies aan adverteerders uit de financiële…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierbij wordt gebruik gemaakt van kennis en ervaring opgedaan bij diverse financiële instellingen en financiële uitgevers zoals SNS bank, Binck, De Financiële Telegraaf, Financiële Diensten Amsterdam, Citicorp/Quotron, De Tostrams Groep en SNS Fundcoach.

related partner content for mobile comes here

Het advies kan zich richten op pr, print, online adverteren, (Electronic) direct marketing, zoekmachinepositionering, teletekst en RTV. Tordoir & Van Wijk Communicatieadvies ontvangt een vergoeding van de exploitanten van de internetsites, zenders en financiële uitgevers.

Uit onderzoek van de Erasmus Universiteit blijkt dat meer dan de helft van de beleggers de bekendheid van de aanbieder van een beleggingsfonds als criterium neemt bij de selectie. Een 'goed gevoel' (het imago) staat op een tweede plaats en wordt door maar liefst 46 procent van de beleggers gebruikt om een keuze te maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in