
Hierbij wordt gebruik gemaakt van kennis en ervaring opgedaan bij diverse financiële instellingen en financiële uitgevers zoals SNS bank, Binck, De Financiële Telegraaf, Financiële Diensten Amsterdam, Citicorp/Quotron, De Tostrams Groep en SNS Fundcoach.
Het advies kan zich richten op pr, print, online adverteren, (Electronic) direct marketing, zoekmachinepositionering, teletekst en RTV. Tordoir & Van Wijk Communicatieadvies ontvangt een vergoeding van de exploitanten van de internetsites, zenders en financiële uitgevers.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comUit onderzoek van de Erasmus Universiteit blijkt dat meer dan de helft van de beleggers de bekendheid van de aanbieder van een beleggingsfonds als criterium neemt bij de selectie. Een 'goed gevoel' (het imago) staat op een tweede plaats en wordt door maar liefst 46 procent van de beleggers gebruikt om een keuze te maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee