SMS geen geschikt retourkanaal voor interactieve televisiecommercial.
Een kwart van de bedrijven die inhaakt doet dat door middel van een zogenaamde inhaakadvertentie, eveneens een kwart koppelt er een promotionele actie aan en ruim eenderde van de bedrijven brengt tijdelijk speciale oranje producten op de markt. Vrijwel al deze acties starten voor het huwelijk met een verwachte piek in week 3 en 4.Dit blijkt uit cijfers van Contactive Marketing Contact Center dat in opdracht van DraftWorldwide in week 2 telefonisch onderzoek uitgevoerd heeft onder het bedrijfsleven (hofleveranciers, nationale adverteerders rond EURO 2000 en look-a-likes van beide profielen).
De Máxima-monitor startte 31 maart 2001 direct na de televisie-aankondiging van de verloving van het paar (een programma dat uitgroeide tot het best bekeken tv-programma van 2001 met 7.5 miljoen kijkers). De afgelopen 3 weken is er een continue monitor uitgevoerd op alle promotionele commotie rondom dit huwelijk. De monitor zal doorgaan tot na het huwelijk.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaBedrijven willen inhaken omdat het commercieel interessant is, maar de opgegeven budgetten zijn niet spectaculair (het overgrote deel is minder dan 50.000 euro). De door de Máxima Monitor geregistreerde activiteiten zijn niet opvallend en vaak kleinschalig. Hiervoor lijken drie redenen te bestaan. Allereerst de historisch gegroeide lage koopbereidheid op consumentenniveau in de eerste maanden van het jaar, als tweede de hoge risicoâ
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid