
Meer allure, openheid en vrolijkheid, zegt directeur R. Stroink. Met meer evenementen hoopt hij het terrein toegankelijker te maken voor het publiek.
De investeringen gaan ruim 50 miljoen euro kosten.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeMet de bouw van een hotel hoopt TCN een 24-uursactiviteit op het Media Park op te bouwen. Het terrein moet uiteindelijk voor de bezoeker een dagje uit betekenen, met winkels en vooral televisiemerchandising, het Omroepmuseum, het Van den Ende theater en uiteindelijk ook een modern film- en televisietheater. Verder moet het Media Park vooral een ontmoetingsplaats zijn binnen de media, waar jonge nieuwe bedrijven meer mogelijkheden moeten hebben. Er is ook een nieuwe naam: Media Park Cross Media Center. Wel moet nog gepraat worden over de juist verscherpte veiligheidsmaatregelen op het terrein (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee