Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders steeds beter online vindbaar

Search Engine Mediabureau Checkit onderzocht voor de derde maal de online vindbaarheid van de 100 grootste adverteerders.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Search Engine Mediabureau onderzocht voor de derde maal de online vindbaarheid van de 100 grootste adverteerders.

related partner content for mobile comes here

De verbetering van de online vindbaarheid bij de onderzochte websites heeft dit jaar doorgezet: opnieuw is de gemiddelde online vindbaarheid gestegen. 64 procent van de onderzochte organisaties heeft dit jaar een vindbaarheidsscore van 50 procent of meer. Dat is te lezen in het oktobernummer van Tijdschrift voor Marketing.

De toptien de best scorende websites:
1. (91 procent)
2. nl (90 procent)
3. (88 procent)
4. (87 procent)
5. (86 procent)
6. (86 procent
7. (86 procent)
8. (84 procent)
9. (83 procent)
10. (83 procent)

Dit jaar is te zien dat 15 procent van de websites een 'goede' score heeft, wat inhoudt dat ze een online vindbaarheidsscore hebben van 80 procent of meer. In 2006 behaalde nog slechts twee procent deze score. Checkit ziet wel dat 36 procent van de websites 'slecht' vindbaar is, met een online vindbaarheidsscore van minder dan 50 procent. In 2006 had 68 procent nog een slechte online vindbaarheidsscore.

Het hele onderzoek vind je .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in