Telegraaf heeft grootste bereik


Dat blijkt uit de nieuwe jaarrapportage van de NOM Print Monitor (NPM-2007-II/2008-I) die vandaag is gepubliceerd. AD Dagbladen heeft 11,2 procent bereik volgens NOM. Bij de gratis dagbladen heeft Metro het grootste bereik met 13,5 procent. DAG, voor het eerst meegenomen in het onderzoek (na morgen verdwijnt DAG als papieren krant) heeft van de gratis dagbladen het laagste bereik met 5,2.
Bij de tijdschriften komt Kampioen aan een bereik van 40,4, Veronica Magazine scoort 20,5 en Libelle 19,8. Privé heeft 15,2 en Margriet 14,5.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet rapport bevat de gegevens over het bereik van dagbladen en tijdschriften in de periode juli 2007 t/m juni 2008. In deze periode hebben 24.874 Nederlanders van 13 jaar en ouder meegedaan aan dit onderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid