ADCN: vier maal goud, 21 maal zilver
Vier gouden en 21 zilveren Lampen, twee deelbekroningen plus een Klantenlamp deelde de Art Director's Club Nederland uit op de 34ste…
Viermaal goud en zestien maal zilver werd toegekend door de Jury van Veertien en de Ledenjury, de rest door de vakjury's. Vorig jaar was men minder genereus met in totaal 17 bekroningen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De gouden Lampen waren bestemd voor vier verschillende reclamebureaus: Imagine', Lowe Lintas, Result DDB en Van Walbeek Etcetera (zie foto). Het zilver werd eveneens vrij gelijkelijk verdeeld onder een groot aantal bureaus, waarbij TBWA/Campaign Company en Neboko als enige meer dan één zilveren Lamp in de wacht sleepten. Er was geen Talent Trophy, maar adverteerder Pon's Automobielhandel mocht naar huis met de Klantenlamp, een nieuw ingestelde blijk van waardering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid