Big Brother in merkenland
Brand.House heet de methode die Analysis + Planning GmbH heeft ontwikkeld. In plaats van Ruud, Bart en Sabine zijn als deelnemers onder meer Sony, Adidas, RTL en Audi geselecteerd. De in totaal elf merken zijn in een denkbeeldig huis ondergebracht en moeten daar met elkaar samenleven. Focusgroepen buigen zich over de wijze waarop dat samenzijn kan verlopen. Wat voor type persoon vertegenwoordigt elk merk? Hoe zullen de verschillende merken zich in het onderling verkeer gedragen? Ontstaan er conflicten en hoe stellen ze zich daarbij op? Het onderzoek levert aardige resultaten op Zo blijft RTL een aantrekkelijke meid die de stemming er goed inhoudt maar van wie je al gauw moe wordt. Sony is een al wat rijpere deelnemer met status en kennis van zaken, maar wat saai in de omgang. Met die inzichten kunnen de merkenhoeders weer aan de slag.
<#FONT SIZE=1>bron : planung & analyse <#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid