Overslaan en naar de inhoud gaan

Big Brother in merkenland

Merken zijn net mensen. Ze moeten persoonlijkheid hebben om op te vallen. Om dat te onderzoeken, heeft een Duits onderzoekbureau het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brand.House heet de methode die Analysis + Planning GmbH heeft ontwikkeld. In plaats van Ruud, Bart en Sabine zijn als deelnemers onder meer Sony, Adidas, RTL en Audi geselecteerd. De in totaal elf merken zijn in een denkbeeldig huis ondergebracht en moeten daar met elkaar samenleven. Focusgroepen buigen zich over de wijze waarop dat samenzijn kan verlopen. Wat voor type persoon vertegenwoordigt elk merk? Hoe zullen de verschillende merken zich in het onderling verkeer gedragen? Ontstaan er conflicten en hoe stellen ze zich daarbij op? Het onderzoek levert aardige resultaten op Zo blijft RTL een aantrekkelijke meid die de stemming er goed inhoudt maar van wie je al gauw moe wordt. Sony is een al wat rijpere deelnemer met status en kennis van zaken, maar wat saai in de omgang. Met die inzichten kunnen de merkenhoeders weer aan de slag.

related partner content for mobile comes here

< SIZE=1>bron : planung & analyse <#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in