Overslaan en naar de inhoud gaan

Sigarettenproducenten starten anti-rookcampagne

Deze week zijn de sigarettenproducenten British American Tobacco, JT International en Philip Morris begonnen met een internationale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne zal te zien zijn op MTV Europe in Nederland en 37 andere landen, voornamelijk in Europa en het Midden-Oosten. In Nederland nemen de drie ondernemingen deel aan de 'Roken? Neeeh!' campagne van het Bureau Voorlichting Tabak die op 16 maart is gestart. Internationaal is er een ondersteunende opgezet.

related partner content for mobile comes here

Volgens een persbericht wil 'iedereen met enig verantwoordelijkheidsbesef dat jongeren niet roken'. Ook British American Tobacco, JT International en Philip Morris zeggen dat niet te willen. Naast het uitzenden van de tv-spotjes ondersteunen de drie tabaksfabrikanten meer dan 130 programma's gericht op het voorkomen van roken door jongeren in bijna 70 landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in