P&G wil media-account in Europa herzien
Procter & Gamble wil zijn media-account in Europa per land herzien, behalve in Groot-Brittannië. Dit meldt Advertising Age vandaag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De reclame- en mediabureaus behandelen het P&G-account vaak per merk. Saatchi & Saatchi bijvoorbeeld doet het reclameaccount van Pampers en Zenith Media de planning. P&G's andere mediabureaus in Europa zijn Grey Global Group's MediaCom en Starcom Mediavest van Bcom3 Group, (Leo Burnett Co. en D'Arcy). P&G houdt volgens Adage alle opties open. Verwacht wordt dat het concern in de herfst van dit jaar een beslissing heeft genomen. De betrokken mediabureaus hebben met P&G afgesproken niets los te laten over de procedure.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid