Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro's marketingpijnen

Die arme ABN Amro-marketeers: moesten met lede ogen de uitgebreide negatieve aandacht ondergaan in De Milieuridders waarin Georgina Verbaan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die arme ABN Amro-marketeers: moesten met lede ogen de uitgebreide negatieve aandacht ondergaan in waarin Georgina Verbaan als presentatrice toont meer talenten te bezitten dan enkel die prachtige nou ja. Begon ze het kunstwerk - een hondenbeeld - te interviewen toen ze niet welkom was om de 'Schone Schijn Award' nominatie te presenteren. Maar een ABN Amro-chef kwam wel als enige van de genomineerden naar de prijsuitreiking van Milieudefensie. Heel goed van De Bank, die de prijs met opgeheven hoofd weigerde. ABN, vindt Milieudefensie, investeert heel veel in vervuilende projecten.

Is dat nu een reden voor consumenten om stante pede hun bankrekening op te zeggen? Denk het niet. Persoonlijke ervaringen voeren de boventoon bij dat soort besluiten. Zelf zei ik de ABN-rekeningen van m'n bedrijf vaarwel toen de bank twee jaar geleden haar internetbankieren nog niet goed had geregeld.

Maar echt beroerd was de ervaring met ABN Amro verzekeringen afgelopen week. Ondanks alle doorgegeven adreswijzingen stond als verzekerd pand in het nieuwe polisafschrift nog steeds een kantoor waar ik al meer dan een jaar terug vertrok. En de polis zelf stuurde ABN naar een adres waar ik al vier jaar geleden vertrok.

Opzeggen de hele handel, nu is het mooi geweest. Laatste opmerking van de medewerker: "wilt u nog een keer een adreswijziging sturen op een formulier via de website, want anders komt de bevestiging van uw opzegging op het oude adres aan."

Nederland ontwikkelt een nieuwe specialiteit in marketing: klanten wegjagen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in