Overslaan en naar de inhoud gaan

3MO trekt digitale communicatie-expert aan

Sjoerd van Nierop heeft ervaring aan zowel de marketingcommunicatie- als de performance kant. Hij startte bij .bone interactive in 2005 en…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sjoerd van Nierop heeft ervaring aan zowel de marketingcommunicatie- als de performance kant. Hij startte bij .bone interactive in 2005 en heeft hierna zowel aan de adverteerderskant (Tele2, KPN en Telfort) als de bureaukant zijn digitale kennis en expertise uitgebouwd.  

related partner content for mobile comes here

3MO zegt dat het budgetaandeel voor digitale media blijft stijgen maar de kennis en/of capaciteit blijft bij veel adverteerders achter om een en ander goed aan te sturen. ‘We signaleren een groeiende vraag naar onafhankelijke expertise op dit gebied.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in