Zestig teams voor Creative Press Challenge


Ruim zestig teams hebben zich aangemeld voor de Creative Press Challenge van de Volkskrant.
Onder de deelnemende teams de namen van BSUR, Doom & Dickson, KesselsKramer, Lemz, Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Publicis, Selmore en Tribal DDB. Daarnaast zijn er tien wildcards vergegeven. (Klik hier voor de shortlist)
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGisteren vond de officiële kick-off plaats bij de ADCN, waarbij Volkskrant hoofdredacteur Philippe Remarque en juryvoorzitter Leon Willems (Free Press Unlimited) de deelnemers hun briefing gaven. De deelnemers kunnen tot en met 25 oktober hun werk inzenden als schets, gemaakt met een zwarte marker op een witte achtergrond. Hiervoor is gekozen omdat het idee, het concept, centraal staat in deze competitie.
De jury zal de inzendingen op 4 november beoordelen op basis van de kracht van het idee. De jury bestaat uit Leon Willems, Chris Buur (chef ‘V’ de Volkskrant), André Matarazzo (creatief directeur Sid Lee), Alvaro Sotomayor (creatief directeur W+K Amsterdam) en David Snellenberg (Dawn). De winnaar wordt op 7 november bekendgemaakt tijdens de 24 uur van de Reclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid