Overslaan en naar de inhoud gaan

Zestig teams voor Creative Press Challenge

Ruim zestig teams hebben zich aangemeld voor de Creative Press Challenge van de Volkskrant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruim zestig teams hebben zich aangemeld voor de van de Volkskrant.

related partner content for mobile comes here

Onder de deelnemende teams de namen van BSUR, Doom & Dickson, KesselsKramer, Lemz, Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Publicis, Selmore en Tribal DDB. Daarnaast zijn er tien wildcards vergegeven. (Klik voor de shortlist)

Gisteren vond de officiële kick-off plaats bij de ADCN, waarbij Volkskrant hoofdredacteur Philippe Remarque en juryvoorzitter Leon Willems (Free Press Unlimited) de deelnemers hun briefing gaven. De deelnemers kunnen tot en met 25 oktober hun werk inzenden als schets, gemaakt met een zwarte marker op een witte achtergrond. Hiervoor is gekozen omdat het idee, het concept, centraal staat in deze competitie.

De jury zal de inzendingen op 4 november beoordelen op basis van de kracht van het idee. De jury bestaat uit Leon Willems, Chris Buur (chef ‘V’ de Volkskrant), André Matarazzo (creatief directeur Sid Lee), Alvaro Sotomayor (creatief directeur W+K Amsterdam) en David Snellenberg (Dawn). De winnaar wordt op 7 november bekendgemaakt tijdens de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in