Overslaan en naar de inhoud gaan

Das Banner maakt banner weer 'cool'

Digitaal productiebureau thispagecannotbefound.com begint een nieuw bureau: Das Banner, gespecialiseerd in de creatie van banners voor alle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitaal productiebureau thispagecannotbefound.com begint een nieuw bureau: gespecialiseerd in de creatie van banners voor alle schermen.

related partner content for mobile comes here

Edward Tetteroo, partner van , maakt zich sterk voor een herwaardering van de banner. 'Banners worden gezien als lelijk en irritant, een ondergeschikte vorm van communicatie. Ze zijn vaak niet mooi gemaakt, maar verder is de perceptie onterecht. Het is een prachtig middel en belangrijk in de communicatiemix. Banners worden gecompliceerder en er is steeds meer mogelijk, het worden bijna kleine apps - de banners worden weer cool.'

Een sterke impuls zal komen uit mobiel. Hoewel in absolute cijfers nog altijd een , groeit de vraag naar mobiele reclame hard, aldusus Tetteroo. “Mobiel wordt steeds belangrijker en er zijn tal van mogelijkheden op dit gebied. Momenteel worden de features die een mobiele device biedt nog niet ten volle benut, denk aan GPS en social integratie. Wij hopen hier verandering in te brengen'.

De naam Das Banner suggereert een relatie met digitaal reclamebureau Achtung. Behalve dat Das Banner dit bureau tot haar klanten rekent, zijn er echter geen zakelijke banden, verzekert Tetteroo. De keuze voor de naam Das Banner is eenvoudig, omdat die precies aangeeft wat het bedrijf doet. Daarbij ligt de naam ook in lijn met de plannen voor de toekomst. 'Achter de schermen wordt er gewerkt aan een tak L’App geheten, waarmee we gaan participeren in de productie van mobiele concepten en start-ups.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in