Das Banner maakt banner weer 'cool'


Digitaal productiebureau thispagecannotbefound.com begint een nieuw bureau: Das Banner, gespecialiseerd in de creatie van banners voor alle schermen.
Edward Tetteroo, partner van thispagecannotbefound, maakt zich sterk voor een herwaardering van de banner. 'Banners worden gezien als lelijk en irritant, een ondergeschikte vorm van communicatie. Ze zijn vaak niet mooi gemaakt, maar verder is de perceptie onterecht. Het is een prachtig middel en belangrijk in de communicatiemix. Banners worden gecompliceerder en er is steeds meer mogelijk, het worden bijna kleine apps - de banners worden weer cool.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen sterke impuls zal komen uit mobiel. Hoewel in absolute cijfers nog altijd een beperkte business, groeit de vraag naar mobiele reclame hard, aldusus Tetteroo. “Mobiel wordt steeds belangrijker en er zijn tal van mogelijkheden op dit gebied. Momenteel worden de features die een mobiele device biedt nog niet ten volle benut, denk aan GPS en social integratie. Wij hopen hier verandering in te brengen'.
De naam Das Banner suggereert een relatie met digitaal reclamebureau Achtung. Behalve dat Das Banner dit bureau tot haar klanten rekent, zijn er echter geen zakelijke banden, verzekert Tetteroo. De keuze voor de naam Das Banner is eenvoudig, omdat die precies aangeeft wat het bedrijf doet. Daarbij ligt de naam ook in lijn met de plannen voor de toekomst. 'Achter de schermen wordt er gewerkt aan een tak L’App geheten, waarmee we gaan participeren in de productie van mobiele concepten en start-ups.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid