Overslaan en naar de inhoud gaan

Winstgevend derde kwartaal voor DataDistilleries

DataDistilleries, aanbieder van voorspellende real-time analytische oplossingen, is erin geslaagd door omzetgroei en kostenbeheersing het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ten opzichte van dezelfde periode in 2001 nam de omzet met ruim 100 pct toe. Het positieve bedrijfsresultaat is volgens DataDistilleries een indicatie voor de toenemende vraag in de markt naar crm-oplossingen. ‘Bedrijven zijn tegenwoordig steeds meer gericht op daadwerkelijk geld verdienen met hun bestaande crm-infrastructuur. Dat verklaart de toenemende vraag naar onze oplossingen’, aldus ceo Pieter Varkevisser. DataDistilleries verwacht het tweede halfjaar van 2002 winstgevend af te sluiten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in