Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever start nieuwe wervingscampagne

Met de internationale campagne ‘Your Passion. Our strength’ die 2 september van start is gegaan, wil Unilever zich positioneren als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De speciale wervingssite ., ontwikkeld door Framfab, vormt hiervan onderdeel.

related partner content for mobile comes here

Op de website kunnen potentiële werknemers online solliciteren naar stages en startfuncties, en vragen stellen aan werknemers van Unilever. De vragen en antwoorden worden op de website gepubliceerd. Een registratiemodule zorgt ervoor dat bezoekers bij een vervolgbezoek gemakkelijk hun gegevens kunnen opvragen.

De kernwaaren van het Unilever employer vrand YOU bestaan uit de vijf ‘passies’ die de potentiële werknemer moet bezitten: teamwork, resultaat, innovatie, persoonlijke groei en diversiteit. Via een ‘online dialoog wil Unilever de doelgroep stimuleren na te denken over hun eigen passie’, aldus Susanne Schuijt, die verantwoordelijk is voor de interactieve communicatie binnen de afdeling Management Recruitment.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in