Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie heeft een idee voor de special van het Tijdschrift voor Marketing?

In het oktober-nummer van het Tijdschrift voor Marketing draait het om marktonderzoek. De redactie is echt heel goed in staat om daar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn er trends in marktonderzoek die we nog nooit gesignaleerd hebben en die wel aandacht behoeven?

related partner content for mobile comes here

Moeten we eens uitzoeken hoe marketeers non response te lijf moeten gaan?

Of: moeten marketeers wel alles onderzoeken, moet er niet juist meer ondernemerschap zijn?

Alles is mogelijk, alles ligt open. Maar dan moet je wel reageren en ons laten weten wat jij nu eens uitgezocht wilt hebben op marktonderzoekgebied.

Denk mee en zie je idee terug in het Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in